Något jag aldrig trodde

Ojoj här sker något gigantiskt för min del! En blogg? Jag bloggar?! Äh, någonstans måste jag ju få skrika ut min ilska, ångest men samt glädje och kärlek.

Kort information om mig då!
Jag är anonym men kallar mig A än så länge (mitt riktiga namn börjar på A). Jag är shemale som går i tvåan på sam-ekonomi, alltså är jag 17 år. Social människa men har mycket svårt att öppna mig. Jag har svårt att prata om mina problem men annars är jag en riktig "lyssnare". Har inte dirket föreställt mig att ha många läsare så det känns som om jag talar med mig själv men det är skönt, haha. Skriver lite texter och det är väl sånt jag publicerar här framöver.

Detta ska bli skönt för just nu känns det som alla mina känslor, tankar klöser innuti mig och vill ut!

(Bloggen ser riktigt äcklig ut, jag vet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0