Tänk om du kunde se hur processen tappar fart

Ursäkta inlägget innan, nu har jag lugnat ner mig lite men jag är så mental trött. Jag är så arg på hela världen, på människor och på det mesta faktiskt. Inget funkar och inget blir som jag vill. Det känns som om jag går i en evig uppförsbacke och allt jag vill åt är bara högre och högre upp. Allt jag INTE vill ska ske händer! Jag är så trött på hela världen och alla svek. Så förbannat trött på att alla mina förhoppningar sparkas i magen, INGET BLIR SÅ SOM JAG BEHÖVER ATT DET BLIR. Och detta som hände ikväll behöver jag inte inte INTE. För att citera Coldplay's låt Fix you "When you get what you want but not what you need. Could it be worse?". Jag må få vad jag vill ha förstunden men inte det jag behöver i det långa loppet. Åh frustrationer!

Vill kunna förneka
tårarna som nu rinner ner för mina kinder
Vill kunna svepa över ett täcke
över allt som hänt och det som händer
Vill kunna ta kontrollen igen
för nu skakar jag bara

Skär av vårt band
Låt ljuset skina igenom


Tro mig, det är inte jag som tagit bilden. Har inte tagit någon här!
Saknar snön, saknar solen. Fler som är trött på det ständiga regnet och mörkret?
Talar bildligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0