Det flyter på lite hackigt så där

Jag lyckades inte ens blogga en vecka! Så riktigt typiskt mig, jag klarar inte att hålla uppe någonting. Jag gick på piano lektioner, jag slutade. Jag gick med i en ungdomsgrupp, jag slutade. Jag var med i en kör, jag slutade. Jag började måla på en tavla, jag slutade innan den var kvar. Jag skrev dagbok, jag slutade. Jag bloggade och jag tog en månadspaus!

Nej men jag kan väl bara skylla på att jag har haft för mycket på gång. Det har hänt alldeles för mycket inom
-kärleksfronten
-skolan
-vänskapsfronten
-familjen

Kärleksfronten: Jag håller på att hamna i samma fälla igen och killen jag tycker så mycket om utnyttjar mig. Jag leker blind för verkligheten som vanligt, JAG ÄR SÅ SVAG!

Skolan: Den har rivstartat och ingen vila ingen ro när man går samhällsprogrammet i tvåan. Sämsta schemat på denna jord.

Vänskapsfronten: Jag har glidit med många nära vänner bara för att jag inte haft ork att höra av mig. Vad är det för vän egentligen?! Sedan har jag konfronterat en klasskompis för att hon har varit överdrivet otrevlig och arrogant till mig och mina vänner. Hon är hatad av halva klassen och hon hatar oss. Synd!

Familjen: Mycket med mina systrar som för länge sedan flyttat. Tjaffs mellan dem och mina föräldrar. Jag är så klart för liten som vanligt och det har jag alltid varit för att komma med åsikter. En gång sladdis, alltid en sladdis.

Men jag mår i själen minst hundra gånger bättre än i höstas. Jag dricker inte bort ångest, jag har knappt någon ångest! Så nu njuter jag mest av att känna mig fri innan jag kommer bli inlåst i mig själv igen. Det är snart vår! Solen kommer snart tillbaka, det är glädje :)

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0